close

這是野人花園的So Beautiful MTV
歌詞在下面^^

中文:

不論我是否對或錯
沒有任何一個說法是正確的
就像是海洋需要沙灘,或者又髒又舊的鞋子合身
我會只看見妳的傷痕
妳知道它們有自己的天地
我們只會在那髒的有預謀的階級(這段翻得不好,如果有人知道請幫忙^^")

而親愛的妳知道
妳讓我感覺如此的美麗
世界上沒有一個地方是我想要的
妳讓我感覺如此的美麗

不論我是否在上或下
沒有任何人是高興的
我就像是一個去相信不能相信的條款一樣
而如果全世界都微笑著
我會只見到妳的不滿
妳知道他們在日落時可以坐船離開
我們此時正無依無靠

應該要開心的創造
妳讓我感覺如此的美麗
世界上沒有一個地方是我想要的
妳讓我感覺如此美麗

我遺失了我的想像
我沉浸在妳的言語之間
我離開我的困惑到了一個憤世嫉俗的世界
我把我自己丟到我不了解的事情裡面
發現抓緊妳開明的手
妳..
是如此的美麗

英文:

Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it
And if all the world was smiling
I would only ever want to see your frown
You know they can sail away in sunsets
We'll be right here stranded on the ground
Just happy to be found

You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful

arrow
arrow
    全站熱搜

    hechian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()